Pile calda

Quandu si tratta di u materiale più caldu di a casa, a prima cosa chì vene in mente hè Fleece. In particulare in i stagioni di u vaghjimu è di l'invernu, a tessitura di peluche hè particularmente piacevule à a pelle, cusì calda chì ùn vulete micca caccià.

In particulare in Guangzhou, induve l'internu hè più fretu cà l'esternu, pudete sopravvive à l'inguernu cù una giacca di lana polare, è u materiale di lana hè relativamente ligeru è magre, chì ponu chjude a temperatura senza fà sente pisanti.

Stu tipu di tela cunvinziunali per a ropa di casa hè ancu assai adattatu cum'è collocazione per u viaghju di ogni ghjornu. Ùn dà micca à e persone un sensu di distanza cum'è l'altri moda high-end. À u cuntrariu, si senti più cordiale è còmode à vede.

Ci hè ancu parechje scelte in stile. L'omi ponu sceglie hoodies o giacche di lana, chì sò arnesi di moda cù forme cuncave. Accoppiati cù un toccu còmode è tonalità beige, l'omi caldi sò a prima scelta.

Se vulete portà in casa è fora, pudete sceglie u stilu basu di u collu tondu. A forma simplice hè assai casalinga è cunfortu à u toccu. Hè una bona scelta per stà in casa o fà un colazione.

Sè vo vulete esce per un caminu è fà shopping, pudete esce direttamente cù un mantellu.

I culori di i mudelli di l'omi sò generalmente neutri, è i culori sò cali è faciuli di cunghjuntà. In più di i culori classici, i mudelli di e donne anu ancu un rosa teneru, chì piacerà e ragazze.


Tempu di Postu: 12-Nov-2021

Richiede un Quote Gratuitu