Comu sceglie u pigiama?

1. Chì hè megliu, flannel o coral fleece ?

Flannel: A lana hè aduprata cum'è materia prima, a peluche hè relativamente fina è compacta, assai grossa, è hà un bonu effettu di retenzione di calore. Amichevule à a pelle è dolce, micca faciule da deformà. È cù l'avanzamentu di a tecnulugia, i pijami di flanella attuale si sentenu plump, u suede hè fine è micca faciule per sparisce i capelli. Tuttavia, u pesu di flanella hè relativamente altu, è pò esse micca cusì faciule di pulisce.

Coral fleece: Prucessatu cù fibra di poliester, u tessulu hà un forte sensu di stratificazione è culori ricchi. Forte assorbimentu d'acqua, trè volte di u cuttuni. I pijami in lana corallo anu una bona retenzione di calore è una sensazione delicata. In ogni casu, per via di ingredienti cum'è fibri artificiali, i fisichi allergii ponu sperimentà pruritu è ​​rossu di a pelle.

 

2. Seta o mesh, bei pijami sexy.

Seta: I pijami anu una texture liscia è suave è un toccu delicatu. Hà una megliu assorbimentu di umidità è permeabilità di l'aria cà u cuttuni puri, è hà ancu un bonu effettu di cura di a pelle è di cura di a salute. In ogni casu, i pijami di sita sò più caru, ma anu un lustre di perla è parenu nobili è eleganti. I pijami di sita sò più dilicati, cusì avete bisognu di attentu à lavà è mantene. Pudete sceglie pijami cù bretelle in l'estiu, è vestiti o stili split in u vaghjimu è l'invernu. Stili di dui pezzi o trè pezzi ponu esse purtati tuttu l'annu.

Mesh: U tissu di pijama hè resistente à l'usura è durable. U splendore imminente nantu à a superficia revela un sensu di moda mid-high-end. Hè un pigiama da donna assai sexy. I pigiami in rete anu una bona elasticità è una forza alta, chì permettenu à e persone di stende liberamente senza preoccupassi di a robba di vestiti. I pijami di maglia sò generalmente più audaci in u disignu, chì ponu riflette a bellezza di e donne à l'estremu. Hè un pijama sexy indispensabile in u mondu di duie persone. In generale, ci sò parechji stili di pijama è camicie di notte, è pudete cumprà secondu i vostri bisogni.


Tempu di Postu: Nov-29-2021

Richiede un Quote Gratuitu