Pigiami caldi di flanella

Flannel hè ancu un tela relativamente cálido, suave è còmode, adattatu per u vaghjimu è l'invernu.

A ricerca di flanella in Internet, tuttu ciò chì spuntava era u plaid culurita sottu, chì hè ancu u mudellu più classicu di flanella.

Fate chì attente à i tendenzi di u vaghjimu è di l'inguernu deve esse capaci di truvà chì questu annu u plaid hè tornatu forte. In particulare cù stu mudellu di cuntrollu di flanella culurita, parechje marche anu lanciatu diversi mudelli di cuntrollu, è i colpi di strada sò stati spazzati da parechji mudelli di cuntrollu di flanella.

Ma u stilu più classicu è praticu hè a cammisa di flanella. Sembra bè quandu hè purtatu cum'è una giacca, in l'internu, o avvoltu intornu à a cintura.

I mudelli di plaid di diversi culori di flanella in a serie di casa anu sempre quellu chì vi cunvene. Hè di moda per portà in casa o per andà per un caminu.

O fighjate a robba di l'omi, sceglite una cammisa di flanella di l'omi cum'è una giacca per portà, ghjucà cù a parte bassa di u corpu sparisce, u sensu di a moda vene.

I pijami di flanella sò classici è còmode. Dormi a notte, caldu è liberu.

In più di u plaid, u mudellu di vestiti di casa più piacevule hè strisce.

Imagine chì quandu si mette una cammisa striscia simplice è pulita, site in un stile di casa più mudernu, pusendu nantu à u divano è piglià un colpu casuale pò revelà un sensu di calore.

Stripes sò ancu unu di l'elementi più versatili in u vestitu di ogni ghjornu. Hè assai necessariu di guardà uni pochi di pezzi, soprattuttu quandu si trovanu qualchi mantellu difficiuli di truvà, hè basicamente impussibule di portà una cammisa strisciata in l'internu.


Tempu di Postu: 12-Nov-2021

Richiede un Quote Gratuitu