Quanti tipi di tessuti di pijama ci sò

1. Pijama ordinariu tela di cuttuni puri: U pijama casuale hè principalmente fattu di materiali di cuttuni puri ordinali. L'inclusione hè un pocu peghju. Hè faciule d'arruga è deforma facilmente dopu à l'ingressu à l'acqua.

2. U tela di cuttuni mercerizatu hè fattu di tela di cuttuni puri ordinariu. I pijami fatti di sta materia prima sò cunfortu di portà. U tela di cuttuni mercerizatu usa u cuttuni cum'è materia prima. Dopu à trè prucessi, hè pettinatu in filatu high-woven, è dopu sottumessu à prucedure di trasfurmazioni spiciali, cum'è singeing è mercerizing. Hè fattu in filatu mercerizatu anti-rughe di alta qualità chì hè liscia, morbida è anti-rughe. U tessulu di maglia d'alta qualità fattu di sta materia prima ùn solu conserva cumplettamente e caratteristiche naturali di u cuttuni crudu, ma hà ancu un lustre è dolcezza simili à a seta. U tela si sente suave, assorbe l'umidità è respira, è hà una bona elasticità è drape. Inoltre, hè riccu in culori è culori. I pijami fatti in questu modu sò cunfortu è casuale per portà, è ponu riflette cumplettamente u gustu è u temperamentu di l'usu.

 

3. Tessutu puro cuttuni doppiu mercerizatu: Tessutu puro cuttuni doppiu mercerizatu hè un pruduttu di cuttuni puri "doppiu brusgiatu doppia seta". Aduprà filati mercerizzati smussati è mercerizzati cum'è materia prima, utilizendu un sistema di cuncepimentu assistitu da computer CAD è un sistema di produzzione assistita da computer CAM, pò tesse rapidamente u tessulu di mudellu disignatu, dopu avè brusgiatu è mercerizatu di novu u tessulu grisgiu, dopu una seria di finiture, questu tela di maglia di alta qualità hè pruduttu. I pigiami di marca fatti di stu tessulu anu una superficia luminosa è brillanti, Sensazione di manu liscia, linee chjaru, mudelli novi, megliu cà u cuttuni mercerizatu, ma per via di a necessità di duie finiture mercerizzate, u prezzu hè mediu.

4. Ultra-high count yarn cuttuni puri, stu tipu di tela hè raramenti usatu da l'imprese, perchè u prezzu hè assai caru, u prezzu di 122-thread cotton pijamas fabric hè altu cum'è 220 yuan per kilogramu, è u prezzu di U tela di T-shirt di cuttuni di 200 fili hè ancu più caru. Hè più altu, righjunghjendu più di 3.200 un kilogramu, è u tessulu di pijama di marca di cuttuni 240-count hà bisognu di 1.700 liri, è a Cina ùn l'hà micca ancu pruduttu. U livellu di l'artighjanu in a pruduzzioni di stu tissu.

Tessuti cumunimenti usati per pigiami è cammisa culturale include: poliester-cotton esagonale, maglia di quattru cantoni, mudellu di spina di pesce, rib composta, jersey di cuttuni, poliester-cotton single and double-sided, puro cuttuni, maglia strisciata, etc. per deformà, ma hè menu cunfortu di portà cà u cuttuni puri. E caratteristiche di i tessuti cumuni di poliester-cotton: ùn hè micca faciule per esse deformatu dopu à lavà, è si senti grossu è suave, ma hè un pocu menu cunfortu di portà cà u cuttuni puri. U cuttuni di poliester cumuni hè 81% cuttuni, 19% poliester o 60% cuttuni, è 40% poliester. E caratteristiche di i tessuti di tela di cuttuni puri: una bona sensazione di a manu, cunfortu da portà è ecologicu. U pesu hè trà 170 grammi è 300 grammi. Troppu grossu pruvucarà sultry è troppu magre serà assai trasparente. In generale, sceglite trà 170-270 grammi è u numeru di cunti hè mediu. Hè circa 22 è 31. Si riferisce à u numeru mediu di lunghezza di fibra di cuttuni. U più altu u numeru, u più dolce. U velu hè divisu in filatu normale, filatu semifinitu è ​​filatu raffinatu. A superficia di i tessili di filatu nurmale serà più rougher, in particulare u paraguni di culore U tessulu scuru avarà punti di filatu biancu. A superficia di u tela di filatu fine hè relativamente pulita è suave à u toccu.


Tempu di Postu: Nov-29-2021

Richiede un Quote Gratuitu