Calzini à cinque punte

I calzini di cinque punte sò abbastanza un pruduttu niche. Sette da dece persone probabilmente ùn l'anu micca purtatu, ma hà sempre un gruppu di sustenidori fideli. L'aghju purtatu per uni pochi d'anni. Una volta l'aghju purtatu, ùn possu micca fà senza.

E persone chì u portanu per a prima volta, in fondu, trovanu stranu perchè hè cumplettamente sfarente da i calzini chì generalmente portanu. Prima di tuttu, pareanu pedi d'anatra. Cum'è l'usu di flip-flops per a prima volta, a ghjente pò sente chì i so punte sò separati, micca necessariamente abituati. In ogni casu, a maiò parte di e persone chì sò abituati à i calzini di cinque punte dicenu "veramente bellu". Ogni toe hè cumpletamente impannillatu, cù un picculu spaziu indipendente. E persone cù dita flessibili ponu spustà i so pedi à vuluntà.

E persone chì piace à marchjà è curriri spessu portanu calzini di cinque punte, perchè anu a bona resistenza à l'abrasione è e pruprietà di l'imballaggio, è i puntelli ùn sò micca faciuli di portà, sopratuttu per evità i blisters. Per elli, i calzini di cinque punte sò essenziali.

Quandu sceglie i scarpi di corsa, ognunu sapi chì deve esse a mità di una taglia à una taglia più grande, solu perchè anu a paura di portà i puntelli. U prublema di i calzini hè spessu ignoratu. Certe volte blisters, micca necessariamente perchè i scarpi ùn sò micca adattati, ma i calzini ùn sò micca adattati. Dopu tuttu, ùn sò micca i scarpi chì toccanu direttamente i pedi, ma i calzini, chì sò a seconda pelle di i pedi. Allora u corridore prufessiunale mediu cumprà un paru di calzini prufessiunali di cinque punte.

I vantaghji di i calzini di cinque punte sò: cinque dita indipendenti, isolamentu efficace, riducerà a friczione trà e punte, è u disignu speciale di u taccu impedisce a friczione cù i scarpi. Traspirante per assorbe u sudore, mantene a secca, evità l'attrito, prutegge i dita di i piedi, è blocca in modu efficace u pede di l'atleta.


Tempu di post: 18-aug-2021

Richiede un Quote Gratuitu