Camicia da notte in raso 1630 Plus per donna

Camicia da notte in raso 1630 Plus per donna

Nome di l'articulu: Women Sexy Sling Sleepwear Night Dress

 

No.: 1630-YT

MOQ: In-stock, 1 pezzu

Utilizazione: Hotel / Casa / Spa / matrimoniu

Materiale: 95% poliester 5% spandex

Culore: culori in stock cum'è mostra di foto, se OEM qualsiasi culore hè dispunibule


Richiedi un preventivu gratuitu

U vostru Prufessiunale è Affidabile Produttore di Calzini per i zitelli è Fornitore ingrossu

Sè vo circate un prufessore di calzini Baby in Cina, BFL Socks Factory pò esse u vostru primu cumpagnu. BFL pò sempre furnisce a megliu qualità è i prezzi.

Dumandate un preventivu rapidu è lasciateci piglià a cura di a vostra prossima spedizione di calzini per i zitelli.

Richiede un Quote Gratuitu

Informazione di u produttu

Nome di l'articulu: Vestito da notte sexy per donna
Articulu n °: 1630-YT
MOQ: In stock, 1 pezza
usu: Hotel / Casa / Spa / matrimoniu
Materiale: 95% poliester 5% spandex
Culore: culori in stock cum'è mostra foto, se OEM qualsiasi culore hè dispunibule
Taglia: XL-XXXL, Pudemu fà i disegni cum'è e vostre richieste
Stampa: Disponibile
Lavà: lavà a manu in acqua fridda
Sensazione di u toccu: Soft, sexy, còmode
Tipu di furnimentu: Ltems in stock
serviziu Pudemu persunalizà stili, dimensioni, culori, stampati, ricamati, logò, etichetta, sacchetti di polietilene, scatula di rigalu, cartone, cinta è ciò chì vulete.

Informazione di u produttu

 Materiale: 100% Poliester. Pigiami da notte in raso di taglia grande cù un toccu morbidu, cunfortu è setoso, hè abbastanza elastico per esse purtatu cum'è pigiami, camicia da notte è indumenti da salotto.

 Disegnu: A ropa da notte in raso sexy di taglia grande presenta un collu in V profondu, spalline regolabili.

 Applicazione: questa lingerie di pizzo di taglia grande per donna, camicia da notte classica in raso, hè una bona scelta per u vostru armariu di lingerie. Camicia da notte sexy in raso di seta da 1X à 4X in neru, bordeaux, champagne, navy, viola, ecc.

 Occasioni: Biancheria da sposa in stile A-line per donna di taglia grande, babydoll scollo in V, vestiti di lingerie sexy per sonnu, cinturini regolabili in camicia da pigiama hè un rigalu perfettu per sè stessu o l'amichi cum'è indumenti da notte, pigiami, pigiami. Perfetta per a festa di Natale, u ghjornu di San Valentinu, notti di data, notti di nozze, notti di luna di miele, ghjocu di rolu è festa di lingerie.

 Cura di i vestiti: Lavabile a manu è lavabile in lavatrice, lavabile a secco.

Cumu distingue trà i pijami di seta veri è i pijami di seta finti

1. Observe u gloss. U splendore di a seta vera hè suave è uniforme, luminoso ma micca glaring. Ancu s'ellu u lustre di tela di rayon hè luminoso, ùn hè micca bellu è piacevule à l'ochju.
2. Sentimentu da a manu. Ci hè un sensu di manicu quandu toccu u tessulu di sita, ma altri prudutti di fibra chimica ùn anu micca questu sensu. U tela di rayon hè liscia è suave, ma micca rigida. I tessuti di seta di cuttuni sò più difficiuli di toccu, ma micca morbidi.
3. Verificate cù cura i pieghe. Quandu a sita hè strettu strettu è poi liberata, ùn ci hè micca una piega per via di a so elasticità. I tessili di raioni anu chjappi evidenti dopu à lascià andà, è i chjappi sò difficiuli di restituà a so forma originale. Ancu se a sita di poliamida hà pieghe, pò torna lentamente à a so forma originale, perchè ùn vi ingannate micca da a so falsa apparenza.
4. Testa a tensione di fibre. Tira fora uni pochi di fibri à a riva di u tela è umite cù a lingua. S'ellu hè faciule di rompe in u locu umitu, hè rayon. Se ùn hè micca rottu in u locu umitu, hè vera sita. Se a fibra hè in un statu seccu è umitu A forza hè assai bona è ùn hè micca faciule di rompe.
5. Ascolta u sonu di attritu. Perchè a superficia di a sita hè prutetta da a sericina è hè resistente à l'attrito, i tessuti di sita secca farà un rumore quandu si sferisce l'un l'altru, cumunimenti cunnisciutu cum'è "sonu di seta" o "sonu di seta"; mentre chì altri prudutti di fibre chimiche ùn anu micca sonu.

Foto di u produttu

Wholesale Women Sexy Sling Sleepwear Night Dress S

Graficu di u flussu cummerciale

订单流程 (睡衣)副本

Graficu di flussu di produzzione

pajama

Imballaggio è Consegna

Richiede un Quote Gratuitu