Quandu avemu purtatu pigiami avà?

In l'anni 1920 è 1930, u vestitu di tela stampata di seta purtatu da l'attore Carol Lombard in u filmu "Twentieth Century Express" diventò gradualmente u "protagonista" di a stanza.

In l'anni 1950 è 1960, i cammisi di notte cù nylon è cuttuni puri cum'è tessuti è stampati cù stampi di culore è mudelli unichi sò diventati "novi favoriti", chì ùn sò micca sfarente di i cammisi di notte chì vedemu avà.

Dopu avè parlatu di vestiti, camicie di notte è camicie di notte, pudete dumandà, quandu avemu purtatu pigiami avà? Questu hè grazie à Coco Chanel. S'ellu ùn avia micca inventatu u vestitu di maglia di dui pezzi in l'anni 1920, e donne ùn puderanu micca accettà i pijami successivi di dui pezzi.

A causa di a facilità di u muvimentu, i pijami sò diventati assai populari, è u voluminu di vendita supera assai quellu di i pijami di maglia è di seta, è parechji stili novi sò ancu derivati.
In u 1933, e donne francesi cù un gustu di moda unicu mischiavanu è abbinavanu pigiami in dui pezzi, camicie di notte è altri indumenti da notte, i primi à inizià a tendenza di "portà pigiami fora".

Dopu parechji anni, a maiò parte di e donne urbane anu abbandunatu a burocrazia di u vestitu di pigiama in l'era vittoriana, ma anu ereditatu u mantellu di e donne francesi "purtandu pijama fora". Tuttavia, cumu si interpretanu ciò chì portanu fora di u so pijama ?

Puderaghju solu chì sò diventati più audaci è eccitanti. Piglianu l'ispirazione da i vestiti di vestiti, camice di notte, è camici di notte chì eranu populari in u passatu, è portanu pijama per andà in date, andà à shopping, è ancu camminà nantu à a catifa rossa. Inoltre, qualchì volta hè fora di u più altu livellu di u pigiama - ùn s'assumiglia tantu à u pigiama.


Tempu di post: 31-aug-2021

Richiede un Quote Gratuitu