Chì tela hè bona per i pijami

1. Pigiama di cuttuni

Vantaghji: i pijami di cuttuni puri anu una bona assorbimentu di umidità è traspirabilità, morbidi è amichevuli à a pelle, è ponu purtà una sperienza perfetta cunfortu. Inoltre, i pijami di cuttuni puri sò tissuti da u cuttuni, chì hè naturali, senza contaminazione, ùn irritate micca a pelle, è hè più sicura di portà;

Disadvantages: i pijami di cuttuni sò faciuli di arrugà è ùn sò micca faciuli di liscia, sminuzzate è deformate. S'ellu hè un pijama di cuttuni di mala qualità, diventerà bruttu dopu uni pochi lavati.

2. Pigiama di seta

Vantaghji: a seta vera, in l'impressione di a ghjente, hè nobile è eleganti, è u prezzu caru face assai persone scoraggiate. U peculiar lustre di perla di u pijama di seta dimostra cumplettamente a so splendore è high-end. I pigiami di seta si sentenu lisci è morbidi, anu una bona assorbimentu di umidità, traspirabilità, è anu una bona cura di a pelle è effetti di salute.

Disadvantages: i pijami di sita sò più dilicati, cusì fate una attenzione particulari à elli durante u prucessu di lavà.

3. Pijama di pizzo

Vantaghji: I pijami di pizzo sò sempre stati favuriti da parechje donne per u so romanticu unicu è sexy. U tela di cordone hè ligeru è transpirable, è serà più frescu per portà in l'estiu; è hè assai ligera per portà nantu à u corpu, senza u minimu sensu di pisanti. In cunfrontu cù u cuttuni puri, i pijami di lace ùn sò micca faciuli à arrugà è sminuisce, è sò liberi è faciuli di portà.

Disadvantages: Lace hè un tessulu di fibra chimica, chì hà un certu stimulu à u corpu, ma cù u rinfurzà di e capacità di ricerca è di sviluppu scientificu è tecnologicu, sta irritazione serà ridutta à u puntu più bassu.

4. Pijama di filatu nettu

Vantaghji: A cumpusizioni di tela di u pijama di filatu nettu hè generalmente nylon è spandex. U più grande vantaghju di u nylon hè una alta forza è una bona resistenza à l'abrasione; mentri spandex hà una elasticità eccellente. I pijami di maglia, chì combina i vantaghji di i dui, sò di bona qualità è durable; bona elasticità, chì vi permette di stende liberamente. Inoltre, i pijami di maglia anu una permeabilità di l'aria megliu, è u splendore debbuli nantu à a superficia revela un sensu di moda high-end.

Svantaghji: Nylon diventerà giallu dopu una longa esposizione. Ha poca forza è assorbimentu di umidità cum'è spandex.


Tempu di Postu: Dec-14-2021

Richiede un Quote Gratuitu