Cumu u pigiama di Victoria hè ghjuntu à a strada ?

Sta terra ùn pò più impedisce à e donne di marchjà in i carrughji in pigiama !

U mondu d'oghje hè inclusivu. Finu à chì avete u vostru stile è vi cunvene, nimu ùn ose di piantà. Ma sapete chì? Ci pigliò guasi dui seculi per e donne per portà u pigiama da a camera à a sala di pranzu è dopu à a passerella è a strada.

Se ùn sapete nunda di a camicia di notte nantu à voi in questu mumentu, site un pocu vergogna. Allora aghju sceltu i seguenti merchenzie secche, i soru si riuniscenu per assorbirli.

Accuminciatu in l'era vittoriana "falsa, seria" (1837-1901), l'eleganza è a sofisticazione di e donne cuminciaru à esse armati da a testa à ogni pedi. U pigiama solu pò esse divisu in Dressing gowns, Nightdresses, and Nightgowns, in modu chì pudete mette in scena una catwalk show in a camera, a sala di pranzu è a sala di ricezione in ogni mumentu.

À quellu tempu, e donne in a classa superiore di solitu cuminciaru à rinfriscà à meziornu è riceve invitati impurtanti trà 3-5 in a tarda. Prima di quessa, solu bisognu di portà un vestitu chì pò copre a camicia di notte, pusà tranquillamente in a sala di pranzu, pranzu u colazione è gode di u tempu solu cù e so famiglie.

In i decennii dopu à a fine di l'era vittoriana, assai donne di a classa superiore anu sempre admiratu stu modu di vita. Diana Freeland, l'antica editore in capu di a versione americana di "VOGUE", mantene l'abitudine di alzà à ottu di a matina, risponde à e-mail, è gestisce u travagliu in u so vestitu. Di sicuru, u vestitu di vestitu chì porta hè più mudernu è simplice.

È u Signore Dior hà ancu mintuatu in u so libru "Noti di moda" chì a generazione di a so mamma dà una grande impurtanza à i vestiti di vestiti, chì pare esse unu di i stili indispensabili in l'armari di e donne di moda.

In u periodu vittorianu, i vestiti di notte eranu principalmente cuttuni, linu è chiffon, cù una siluette libera. I manichi sò principalmente manichi d'agnellu è manichi di puff.

In seguitu, u disignu enfatizzò sempre più a bellezza voluptuosa di u corpu femminile, è e camicie di notte di seta è satin sò diventate gradualmente in furore. Cume si evoluzione, i tessuti sò diventati sempre più ecunomichi...

E a camicia di notte vittoriana ? Assai vicinu à a cammisa di notte attuale, cù un cinturione in fronte o in daretu. In ogni casu, i collari è i manichi sò pieni di decorazioni complicate cum'è lace, plegamenti, nastri è brodi. Dopu tuttu, l'estetica di l'era vittoriana hè "a cumplessità hè bella è avanzata".


Tempu di post: 31-aug-2021

Richiede un Quote Gratuitu